Ekonomiassistent/adminstratör

Ekonomiassistent/adminstratör

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Kärt barn har många namn.
Vi söker dig som har ordning och reda dina siffror, som kan sköta faktureringen och samtidigt koordinera deras servicetekniker. Du kommer arbeta som ekonomiassistent, administratör och koordinator på dina 100%, en rolig, varierande och bred tjänst.
För rätt person finns det chans till anställning hos kunden efter uppdragets slut.


SÖKORD: ekonomiassistent, administratör, koordinator, fakturering

Mer om tjänsten
Du kommer att komma till ett företag med högt i tak, där alla hjälps åt och trivs tillsammans.

Tjänsten innebär bland annat att:
- att ha en överblick så underhållningsarbetena fortskrider och serviceteknikerna arbetar som planerat.
- du kommer schemalägga serviceteknikernas besök ute hos kunder, både planerade utifrån aktuella serviceavtal, samt akuta
som behöver lösas per omgående.
- löpande administration, koordinering och planering av serviceärenden.
- upprätthålla löpande kontakt med kunder och servicetekniker över telefon och mejl.
- servicefakturering, dvs att skapa fakturaunderlag utifrån arbetsorder från både servicetekniker samt servicepartners.
- beställa arbetskläder


Din profil
För att trivas i rollen är du mycket serviceinriktad och ansvarstagande. Kunskap av faktureringsarbete, gärna i Microsoft Dynamics är meriterande såväl som att du har god erfarenhet av att arbeta med administration och koordinering.
Du är van att jobba i någon form av servicerelaterad roll och på så vis skaffat dig förmåga att kunna prioritera och handskas med kunder såväl som med dina arbetsuppgifter. För att lyckas är du noggrann och har ordning och reda på dina siffror.
Det är avgörande att vara en lagspelare för att på det mest optimala sättet samarbeta med kollegor, kunder och leverantörer. Du behöver ha goda språkkunskaper i svenska och inte minst i engelska som är företagets koncernspråk.


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024