OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Antenn är ett av Sveriges ledande företag inom branschen för omställningsprogram. Antenn har lång erfarenhet av att skräddarsy insatser efter kundens behov och genomför program i hela Sverige. Sedan starten 1991 har fler än 25 000 medarbetare deltagit i våra omställningsprogram. Resultaten visar att flertalet medarbetare snabbt och effektivt finner ett nytt arbete som motsvarar deras önskemål. Läs gärna mer om oss på www.antenn.se Vi växer och behöver förstärkning med en duktig ekonomiassistent som dessutom tycker det är roligt att ta tag i andra administrativa uppgifter. Tjänsten är på heltid. Tjänsten består till 50 % av - Kontering av leverantörsfakturor - Förattestering mot avtal eller beställning - Kundfakturering - Avtalsregistrering - Betalningsuppföljning - Resultatuppföljning för kandidater, projekt och TSL-specifikt. Hantering av "rådata". Vi är ett litet gäng som även behöver hjälp med andra arbetsuppgifter. Exempel på dessa är: - Administration av abonnemang - mobiltelefoni, bredband, fast telefoni. - Hantering av mobiltelefoner - beställningar, felanmälan - Förvalta register över IT-utrustning - registrering vid nyinköp, användarbyten, licenser - Förvalta kundlistor - utskicksadresser, sommar-/julgåvor, ringlistor - Backupbandsbyten på servern varje dag. - Bekräfta ansökningshandlingar - Samla in och skicka vidare tidrapporter och reseräkningar varje månadsskifte. - Visitkortsbeställningar - Assistera vid marknadsföringsdriver. - Lunchavbyte i receptionen. Vi söker dig som tycker om att ha många omväxlande arbetsuppgifter. Du har ekonomisk utbildning på gymnasienivå eller flerårig erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent. Du är noggrann, har god organisationsförmåga och god datavana. Stresstålighet är ett måste hos oss och du bör tycka att service är roligt.