OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget är ett renodlat grossist- och importföretag inom branschen för produktmedia, Medicare, Hälsa Vi satsar hårt på att utvecklas såväl nationellt som internationellt.
Företagens produkter riktas i första hand till Återförsäljare.
Vi erbjuder ett spännande uppdrag för en trevlig, engagerad, självgående och samarbetsvillig person. Du kommer att arbeta i ett drivande och engagerande team som inte drar sig för svåra lösningar.
Dina kunskaper i engelska och datakunskaper är mycket viktiga detaljer och kommer väl till pass eftersom vi har mycket internationella kontakter. Våra digitala verktyg har utvecklats och är mycket spännande i den nya rollen vi driver verksamheten mot.
Att kunna uttrycka sig i tal och skrift och förstå affärsmanskap är en mycket viktig förutsättning. Erfarenheter av digital verksamhet och känsla för form och färg är en stor merit.
Du kommer i första hand att arbeta med ekonomisk och affärsmässig kontroll inom ekonomifunktionerna.
Vi tror på en deltjänst om 3 dagar i veckan skulle kunna fungera bra.
Vi tror att du har bra utbildning inom ekonomi eller motsvarande dokumenterad erfarenhet från arbete i mindre till mellanstort företag.
Vi arbetar i Pyramid som administrativt program och det är en stor fördel om erfarenhet av detta program finns. Vi värderar kunskaper samt god känsla för affärer högt i vår bedömning. Körkort är ett villkor.