OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen.Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning.Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se För en kunds räkning söker vi en person med dokumenterad erfarenhet från ekonomi. I arbetsuppgifterna ingår även: Momsredovisning, Skattedeklaration, Kvartalsredovisning till skatteverket, Statistikrapport till SCB, Löner, Lagerinventering och avstämning, Månadsbokslut, Rapporter till huvudkontoret varje månad innehållande balans- och resultatrapport, Årsbokslut UTBILDNING: Ekonomisk högskola och/eller gymnasium.KUNSKAP OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET: - Det är ett KRAV att ha arbetat som ekonom tidigare.- Goda kunskaper i Officepaketet.- Goda kunskaper i engelska.- Andra språkkunskaper är meriterande PERSONLIGA EGENSKAPER: - Ansvarstagande, noggrann och har ett serviceinriktat arbetssätt - Social och flexibel