OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning två ekonomiassistenter. Du kommer att arbeta med kundreskontra eller leverantörsreskontra. Vår kund är ett marknadsledande företag inom dagligvaruhandeln som agerar i hela Sverige. Du kommer att arbeta på deras kontor som är beläget i fina lokaler vid A6. Uppdraget startar omgående och löper till sista augusti. Arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent kommer du att arbeta främst med leverantörsreskontra eller kundreskontra. Du kommer t ex. att arbete med: -Leverantörsfakturor och avstämningar -Kontering av fakturor -Redovisningsarbete Vi söker dig som: -har en ekonomisk utbildning -är van vid att arbeta med dator och telefon som främsta arbetsredskap -har ca två års erfarenhet av leverantörsreskontra eller kundreskontra Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem. Du har snabbt för att lära dig nya arbetsuppgifter och som person är du driven, positiv och noggrann. Du har god datavana och är snabb på tangentbordet. Start: Omgående Omfattning: Heltid fram till sista augusti. Arbetstid: Kontorstider Plats: Nya lokaler vid A6 Referensnummer: HP 44322 Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Sandra Bohlin
0736-44 85 55
013-470 9606
Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109
0736-448506
Rebecca Berg
Karolina Knutsson
Consultant Manager Anna Fransson
013-474 5178
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Consultant Manager Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Cathrin E.Lövstedt
Martin Danielsson