OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget är beläget i utkanten av Göteborg och har idag ca 120 anställda.Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta på företagets ekonomiavdelning och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kund- och leverantörsreskontra.Du kommer också att vara support för företagets kunder och leverantörer vid fakturafrågor.I tjänsten ingår även andra sedvanligt förekommande ekonomiadministrativa uppgifter som bl.a. bokföring, avstämning och registrering.Du kommer att täcka upp för övrig personal under semesterperioden, därav finns endast begränsad möjlighet till semester under detta uppdrag.Kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten vill vi att du har relevant eftergymnasial utbildning samt ca 1 års erfarenhet av att arbeta med kund- och leverantörsreskontra.Du är van att arbeta med stora volymer i högt tempo och har erfarenhet av att arbeta i affärssystem.Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska såväl som på engelska.Kunskaper i danska är meriterande.Personliga egenskaper Som person är du öppen, lättlärd, flexibel och driftig.Du trivs i en föränderlig miljö och har inga problem med att vare sig samarbeta el.arbeta självständigt.Dessutom är du positiv, hjälpsam och prestigelös. Vi erbjuder Detta är en möjlighet till ett roligt arbete på ett mycket trevligt företag. Ansökan Låter det intressant?Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00