OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen.Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning.Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se Vi söker erfarna ekonomiassistenter till vår uthyrningsverksamhet. På vissa uppdrag kan det ingå enklare administrativa arbetsuppgifter t ex att hand om posten och svara i telefon.UTBILDNING: Ekonomisk gymnasium eller motsvarande utbildning KUNSKAP OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET: - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Goda kunskaper i Officepaketet.- Goda kunskaper i engelska.- Andra språkkunskaper är meriterande - Erfarenhet av lönehantering är meriterande.PERSONLIGA EGENSKAPER: - Ansvarstagande, noggrann och har ett serviceinriktat arbetssätt - Social och flexibel ÖVRIGT: Det är bra om du har körkort och tillgång till egen bil. Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast, dock senast 2007-08-31. Välkommen med Din ansökan! Glöm inte att ange vilken tjänst du söker!