OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har just nu stor efterfrågan på ekonomiassistenter, dels för rena rekryteringsuppdrag men även för temporära bemanningsuppdrag av varierande längd. Därför söker vi kontakt med dig som står inför att byta arbete, kanske vill du utvecklas framåt i nya spännande arbetsuppgifter, du vill hitta en arbetsgivare närmre din hemort eller så där det bara "Dags att röra på sig". I rollen som ekonomiassistent behöver du minst 2 års erfarenhet av de flesta av nedanstående arbetsuppgifter, samt en gymnasieutbildning eller motsvarande med inriktning mot ekonomi/redovisning. -Handha kundreskontran, bl a fakturering, påminnelsehantering, registrera inbetalningar. -Handha leverantörsreskontra, bl a registrering och kontering av leverantörsfakturor, hantera utbetalningar (bg-filer). -Löpande bokföring, viss kontering samt registrering av bolagens löpande verifikationer. -Visst avstämningsarbete Några av dina personliga egenskaper tror vi är noggrannhet, ordning och reda samt bra sifferkänsla. Det är meriterande om du kan och uppskattar att arbeta i Excel. För att vi lättare skall kunna matcha dig med det absolut bästa jobbet för just dig och din karriär, är vi tacksamma om du i din ansökan specificerar vilka av ovanstående arbetsuppgifter du har erfarenhet av idag samt vilka ekonomisystem du har arbetat i.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00