OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för våra kunders räkning en ekonomiassistent inom byggbranschen. Vi söker dig som vill börja arbeta deltid och senare få en fastanställning heltid. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra och kundreskontra. I arbetsuppgifterna ingår även att svara i telefonen och andra kontors göromål. Viktiga egenskaper hos dig som söker just denna tjänst är att du är noggrann och har du en hög arbetsmoral. Rollen som ekonomiassistent innefattar: löpande bokföring leverantörsreskontra/kundreskontra manuella betalningar registrering fakturering posthantering uppföljning och bokning av betalningar påminnelse och inkassorutiner bevakning av osäkra kundfordringar arkivering avstämningar Goda kunskaper i MS Office framförallt i Excel.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90