OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer.Selecta finns representerat i 24 länder.I Sverige finns Selecta på 36 orter och har ca 500 anställda.Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.Till Selecta Norden söker vi nu 2 stycken Ekonomiassistenter med placering på vårt huvudkontor i Årsta.Selecta AB har ett ekonomiskt ansvar för de nordiska länderna och Baltikum.Varje land har dock en egen ekonomiavdelning i Sverige och dessa är uppdelade i två sektioner varav en som består av 9 personer och den andre av 12 personer.Dessa behöver nu förstärkas upp Beskrivning ekonomiavdelningen (av arbete och arbetsuppgifter) . Löpande redovisning .Delaktig i månadsbokslut . På en ekonomiavdelning vanligt förekommande uppgifter, tex kundreskontra, leverantörsreskontra, anläggningar och kassaredovisning . Övriga administrativa uppgifter Beskrivning Avtal och Faktureringsavdelning (av arbete och arbetsuppgifter) . Avtalshantering . Faktureringsunderlag .Registrering av transaktioner .Fungera som en länk mellan kundansvarig och kund; bistå med support i avtalsfrågor osv. . I övrigt på avdelningen förekommande administrativa arbetsuppgifter Profil (utbildningskrav, erfarenheter, personliga egenskaper) Du har gymnasie utbildning med inriktning mot ekonomi eller motsvarande.Du har någon erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och meriterande är tidigare erfarenheter av arbete i affärssystemet Movex.Du har goda kunskaper i engelska, samt är en van användare av Officepaketet. Du är en serviceinriktad person med god samarbetsförmåga.Det är viktigt att du är positiv, utåtriktad och har skinn på näsan då du kommer att ha kontakt med både kollegor ute i organisationen och externa parter.Vidare är du van att arbeta mot utsatta tidsramar och kan hantera problem som uppkommer.Vi erbjuder dig ett intressant arbete i en stimulerande miljö. Övrigt Tjänsterna är på heltid med anställning snarast. Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 2007-04-27, intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Technical Development Manager Jonas Pehrsson
0709858652
Service Manager Staffan Svennberg
+46709858681
regional Försäljningschef Niklas Nilsson
tf. Service Manager Fredrik Janebjer
070 985 80 62
Service Manager Filip Hedblom
0709858612
Area Manager Public Vending Nordic Torbjörn Sahlman
0709858533
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Conny Karlsson
0709858902
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Ulrika Jonsson
0709858402