Ekonomiassistenter för uppdrag i Norrköping

Ekonomiassistenter för uppdrag i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Vill du bidra med dina ekonomiska färdigheter och vara en del av en spännande förändringsresa?I denna roll blir du en viktig kugge i kundens övergång till ett modernt ekonomisystem. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara hantering och distribution av fakturor samt arbete med leverantörsreskontra. Uppdraget sträcker sig över en månad och erbjuder en unik möjlighet att kombinera dina kunskaper inom ekonomi med systematiskt och noggrant arbete i ett förändringsprojekt. Ta chansen att vara med och påverka – din insats kommer att göra skillnad!
Sök redan idag och bli en del av kundens engagerade team!
Om uppdraget
Vi söker för kunds räkning två ekonomiassistenter för ett konsultuppdrag med start den 13 januari 2025 till den 13 februari 2025 med chans till förlängning. Arbetet utförs på heltid, 100% under kontorstider i kundens lokaler centralt i Norrköping.
Dina arbetsuppgifter
Uppdraget går ut på att stötta kundenssystemförvaltning med främst hantering distrubution av fakturor och leverantörsreskontra i samband med införande av nytt ekonomisystem. Det kan även förekomma andra arbetsuppgifter för rollen som ekonomiassistent.Arbetet utförs i en grupp om totalt 5 medarbetare och en gruppchef, och medhandledning och stöd under uppdragets gång.

Dina kvalifikationer
Erfarenhet av tidigare arbete med hantering av leverantörsfakturor
Erfarenhet av storaekonomisystem ex. Agresso
Erfarenhet som ekonomiassistent hosstörre organisationer

Meriterande
Tidigare erfarenhet att arbeta med leverantörsreskontra
Tidigare erfarenhet att arbeta i ekonomisystemet Raindance

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 7/1 -2025
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel, kajsa.hessel@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 939 75 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2024
  • Ansök senast: 7 januari 2025

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024

Ekonom till Chalmers

Ekonom till Chalmers

20 december 2024