OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du få erfarenhet av olika branscher och utvidga ditt nätverk eller vill du kanske hitta ett konsultuppdrag som är tänkt att leda till en fast tjänst ute hos en av våra kunder? Då kan SJR:s nätverk vara intressant för dig.
Vad innebär rollen och vem söker vi?
Inför framtida konsulttjänster hos SJR söker vi nu dig som vill arbeta som ekonomiassistent hos någon av våra kunder. Din roll och arbetsuppgifter varierar något beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Vanligtvis är dina huvudsakliga arbetsuppgifter kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring och fakturahantering. Men du kan även få arbeta med avstämningar och förberedande inför bokslut.
Denna gång söker vi dig som:
- har minst 1 års arbetslivserfarenhet inom ekonomi
- har eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- känner dig helt trygg i att kommunicera på engelska och svenska, både i tal och skrift
- kan starta ett nytt arbete inom 1 månad
Som person är du noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du har fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Du har lätt för att samarbeta och sprider positiv energi omkring dig. Då rollen bistår övriga organisationen med finansiell information och support, är det viktigt att du har en hög servicenivå.
Ansökan
Vid frågor går det bra att kontakta ansvarig Konsultchef Liina Fagerberg på 0766-471661. Då denna annons inte gäller ett specifikt uppdrag, kommer vi att intervjua löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-11-12.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88