OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu ekonomiassistenter på heltid i Helsingborg. Du kommer bli anställd av Professional Consulting men uthyrd till kund. Uppdraget startar i september-oktober och beräknas pågå 2015 ut med möjlighet till förlängning.
Som ekonomiassistent kommer du arbeta med bland annat löpande bokföring, registrering av huvudbokstransaktioner, leverantörs- och kundreskontra, in- och utbetalningar och kontoavstämning.
Vi söker dig som har som lägst gymnasietutbildning inom ekonomi eller minst tre års erfarenhet av relaterade arbetsuppgifter. Ett krav är att du är självgående i dessa arbetsuppgifter samt att du har erfarenhet av Excel, Navision och/ eller Basware.
Som person söker vi sig som är positiv och engagerad och gillar att arbeta med flera uppgifter parallellt. Du är noggrann, analytisk och ansvarstagande och tar egna initiativ.
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!