OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu ekonomiassistenter och administratörer för konsultuppdrag i Skellefteå med omnejd. Uppdragen varierar i omfattning och även kraven på erfarenhet kan variera. För dig som söker en ny utmaning på heltid eller deltid kan dessa tjänster vara intressanta för dig.
Urval och intervjuer kommer att genomföras löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Arbetet som ekonomiassistent är brett och omväxlande. Våra uppdragsgivare finns i de flesta branscher och av olika storlekar och därmed varierar arbetsuppgifterna. Uppdragen är för det mesta heltid men det förekommer även deltidsuppdrag. Du arbetar med kvalificerade ekonomiuppgifter men det kan även tillkomma ytterligare ekonomirelaterade administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter som kan förekomma är bl.a.:
- Löpande bokföring
- Balanskontoavstämningar
- Behjälplig vid bokslutsarbete
- Registrering av inkommande fakturor mot inköpsorder
- Kontering och registrering av inkommande fakturor utan inköpsorder
- Leverantörsbetalningar samt kvittning av dessa
- Manuella utbetalningar samt bokföring av dessa
Vem är du?
För att snabbt kunna sätta sig in i en konsultroll behövs praktisk erfarenhet. Vi ser därför att du som söker har arbetat som ekonomiassistent eller liknande tidigare. Din utbildning är som lägst gymnasial inom ekonomi. Vidare är dina datakunskaper inom Officepaketet mycket goda, likaså dina muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du tidigare arbetat i större ekonomisystem samt har erfarenhet av större organisationer.
För att du ska trivas i rollen är du som person noggrann, strukturerad och självständig, du har framför allt en positiv attityd och ett stort intresse för ekonomi och siffror samt har ett öga för detaljer. Vidare är du flexibel, lösningsorienterad och har ett öppet sinne som gör dig lättplacerad på olika typer av arbetsplatser. Vi ser även att du bemöter med god service och är driven som person.
Om verksamheten
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanna Sjöberg
0720750235
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
090-160532
Hanna Sjöberg
Rebecca Pettersson
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Rebecca Pettersson
+4690160532
Rebecca Pettersson
+46725344340
Rebecca Pettersson
090160532