OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på OnePartnerGroup söker nu engagerade och kompetenta ekonomiassistenter till våra kunder i Umeå. Har du erfarenhet av ekonomiadministration och digitalisering inom området? Läs vidare!
Om tjänsten:
Som ekonomiassistent är du en central kugge i arbetet med att säkerställa korrekt och effektiv hantering av olika ekonomiska processer.
Några exempel på arbetsuppgifter är:
- Hantering av fakturor, betalningar, leverantörs- och kundtransaktioner.
- Underhåll och uppdatering av register och system.
- Assistans vid månads- och årsbokslut
- Förberedning av ekonomiska rapporter och analyser.
- Hantering av löneadministration.
- Digitalisering och automatisering av ekonomiprocesser
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har relevant utbildning inom ekonomiområdet och/eller ett par års erfarenhet av rollen som ekonomiassistent. Erfarenhet av arbete i olika ekonomisystem samt kunskap inom Officepaketet är meriterande.
Du som söker är en kommunikativ och social person som är van att samarbeta med både kollegor och kunder. I arbetet är du noggrann, strukturerad och har ett öga för helhet såväl som detalj.
Övrigt:
Tjänsterna kan vara både heltid och deltid.
Ansök gärna så snart som möjligt då vi jobbar löpande med urval och intervjuer.
Varmt välkommen med din ansökan!