OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teamwork Bemanning Teamwork är ett av Sveriges snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. I dagsläget har vi kontor i Helsingborg, Malmö, Göteborg och Norrköping och planerar öppna ytterligare kontor inom det närmsta året. Teamwork erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag. Idag sysselsätter Teamwork ca 170 personer och coachar dessutom ca 200 personer i våra omställningsprogram. Dina arbetsuppgifter Till vår uthyrningsverksamhet söker vi ekonomiassistenter som kan arbeta del- eller heltid i Helsingborg. Som ekonomiassistent arbetar du med löpande bokföring, leverantörsreskontra, betalningar, löneberedning, anläggningsregister, fakturering samt övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen. Du kommer att arbeta på uppdrag ute hos våra kunder i regionen. Vem är du Du har en öppen och positiv attityd, är noggrann, strukturerad samt medveten om vad det innebär att arbeta som inhyrd konsult. Du har lätt för att samarbeta i grupp och trivs med nya situationer och människor. Krav - Gymnasieekonom eller motsvarande - Du har tidigare arbetat med leverantörsreskontra och löpande bokföring - Microsoft Office med tonvikt på Excel - Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.twb.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.