OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du få erfarenhet av olika branscher, utvidga ditt nätverk eller vill du kanske hitta ett konsultuppdrag som är tänkt att leda till en fast tjänst ute hos en av våra kunder? Då kan SJR:s nätverk vara intressant för dig.
Vad innebär rollen och vem söker vi?
Som ekonomiassistent hos någon av våra kunder kan din roll och arbetsuppgifter variera något beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Vanligtvis är dina huvudsakliga arbetsuppgifter kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring och fakturahantering. Men du kan även få arbeta med avstämningar och förberedande inför bokslut. Beroende på storlek på bolag ser rollerna olika ut och innefattar olika ansvar.
Vi söker dig som har erfarenhet av fakturering, in- och utbetalningar, matcha ordrar och gärna erfarenhet av scanningssystem. Du har eftergymnasial utbildning, vill arbeta heltid samt känner dig trygg i det engelska språket. Som person är du positiv och flexibel med ett eget driv. I ditt arbete är du lösningsorienterad och tar stort ansvar och ägarskap för dina arbetsuppgifter. Vidare är du van vid att arbeta mot deadline och uppsatta mål samt tycker om att arbeta såväl självständigt som i team med andra.
Ansökan
Låter detta intressant får du gärna registrera dig hos oss och skicka in din ansökan. Skriv gärna tydligt i din ansökan när du kan börja arbeta. Sista ansökningsdag är 2021.09.28.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88