Ekonomiassistenter till Luleå

Ekonomiassistenter till Luleå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som antingen är nyexaminerad ekonom eller administratör för uppdrag hos vår kund. Du är en självgående person, som kan hantera flera bollar i luften och som har lätt att samarbeta med andra. Har du erfarenhet med att arbeta med administrativa uppgifter? Då kan denna roll vara något för dig, ansök redan idag!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Rollen som ekonomiassistent innebär ett nära samarbete med företagets ekonomiavdelning och är behjälplig vid budget, prognoser, avstämningar och övriga administrativa arbetsuppgifter.  


Löpande administration
Kund- och leverantörsreskontra
Löpande avstämningar och kontroller


Arbetstider
Arbetstid: Heltid, Mån-fre 08.00-17.00.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant utbildning inom ekonomi/administration, goda system- och IT-kunskaper samt har goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift. Tidigare erfarenhet från arbete med liknande arbetsuppgifter kan vara meriterande. Som person är du trygg i dig själv, prestigelös, strukturerad och noggrann.  Du har en fallenhet för att förstå ekonomiska flöden, antingen inom kund- eller leverantörsreskontra.   
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Skicka gärna in din ansökan redan idag då intervjuer kommer att ske löpandes. Sista ansökningsdag: 2021-08-20.

För information: Linn Näswall, junior konsultchef. linn.naswall@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juli 2021
  • Ansök senast: 20 augusti 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 november 2024