OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi just nu erfarna ekonomiassistenter för uppdrag hos våra kunder i stockholmsområdet. Du bör tidigare ha arbetat med kundreskontra, leverantörsreskontra, avstämningar, samt varit delaktig vid månadsbokslut. Du får gärna ha erfarenhet av momsredovisning och skattedeklarationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet i SAP och gärna i ytterligare något system. Vi förutsätter att du som söker har goda kunskaper i Officepaketet och i det engelska språket. Som person bör du vara noggrann, strukturerad och flexibel. Du måste kunna arbeta självständigt och våga ta egna initiativ. Det är dessutom viktigt att du har en god känsla för service.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719