OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Redan nu får vi in både juniora och seniora ekonomiuppdrag och tjänster inför hösten, både långsiktiga och kortare uppdrag. Det är en stor fördel om du och jag har kontakt redan innan uppdraget/tjänsten kommer in då vi tyvärr inte hinner utannonsera allt. Har du ett stort driv, är prestigelös och snabblärd? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent? Då kan vi ha nästa spännande uppdrag/tjänst just för dig!
Arbetsuppgifter
- Kund- och leverantörsreskontra
- Fakturering och kreditering
- Hantera olika betalningsfiler
- Löpande bokföring
- Påminnelser och inkasso
- Hantera teamets mailinkorg med inkommande förfrågningar
Din bakgrund
Vi ser att du är en person som är snabblärd och tycker om att bidra till företagets fortsatta utveckling. Du har ett stort driv, hugger i där det behövs och lämnar inget åt slumpen. Som person är du självgående och effektiv, samt har lätt för att skapa goda relationer med dina arbetskollegor och chefer. För att passa för uppkommande behov hos våra kunder behöver du ha ett intresse för olika affärssystem, samt ha ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Vi ser att du är prestigelös, ständigt arbetar för god kvalité och bidrar till arbetsglädje.
Det är meriterande om du har en utbildning inom ekonomi från universitet eller högskola. Vi ser att du har minst 1-2 års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent och det är ett krav att du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Övrig information
Uppdragstyp: Konsultuppdrag
Ort: Stockholm
Start: Hösten 2023
Vi intervjuar löpande!
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Vinogradova. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-08-15.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88