Ekonomiassistenter till vårt huvudkontor i Sundbyberg!

Ekonomiassistenter till vårt huvudkontor i Sundbyberg!

Arbetsbeskrivning

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Under de senaste åren har vi utökat våra affärsområden och Särnmark erbjuder idag våra kunder personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering av patienter på den spanska solkusten. Vi har idag över 3500 engagerade medarbetare över hela Sverige och i Spanien, som varje dag levererar vårt löfte ”ett bättre liv” till våra kunder.

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Under de senaste åren har vi utökat våra affärsområden och Särnmark erbjuder idag våra kunder personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering av patienter på den spanska solkusten. Vi har idag över 3500 engagerade medarbetare över hela Sverige och i Spanien, som varje dag levererar vårt löfte ”ett bättre liv” till våra kunder.


Just nu söker vi dig som vill arbeta deltid (2-3 dagar/vecka) under en tidsbegränsad period. Kanske är du student och vill arbeta extra vid sidan av studierna? Är du noggrann och har ett öga för detaljer samt har ett gott sinne för siffror? Perfekt, då är det dig vi söker.

Arbetsuppgifter i rollen som ekonomiassistent

Som Ekonomiassistent hos oss kommer du arbeta självständigt med att upprätta och sammanställa ansökningar till kommuner runt om i Sverige. Ansökningarna avser ersättning för sjuklönekostnader inom personlig assistans. Ansökan innehåller flera underlag som du kommer hämta från vårt verksamhetssystem, tidsrapporteringssystem och lönesystem. Förutom framtagande av underlag kommer du generera kostnadsrapporter som du behöver granska och säkerställa innan de bifogas till ansökan. Ansökningarna ska följa den kvalitetssäkring som finns framtagen för respektive kommun. Det förutsätter att du i ditt arbetssätt är noggrann och att du har ett gott sinne för detaljer då vi skickar ansökningar till ca 120-140 kommuner i Sverige.

 Kvalifikationer


• Gymnasial utbildning inom ekonomi/administration
• Studerande på högskola eller yrkeshögskola inom administration, lön eller ekonomi.
• Erfarenhet av arbete inom ekonomi, lön eller administration
• God förmåga att uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.
• Systemvana
• Erfarenhet av att arbeta i MS Office, främst Excel

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper. För att lyckas i rollen tror vi att du är en noggrann och strukturerad person som gillar att arbeta målinriktat och uppvisa goda resultat.

Övrigt

Annonsen avser flera tjänster under en tidsbegränsad period. Tillträde snarast möjligt. Arbetstid dagtid kl. 8-17. Du ska kunna arbeta 2-3 dagar per vecka, på plats på vårt huvudkontor i Sundbyberg. Löneformen är timlön. 

Intervjuer kommer ske löpande så vänta inte med att ansöka om du är intresserad.

Vi undanber oss vänligen och bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Särnmark Assistans AB
  • 4 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2024
  • Ansök senast: 17 oktober 2024

Besöksadress

Solna
None

Postadress

Smidesvägen 7, 3tr
Solna, 17141

Liknande jobb


21 november 2024