OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kommande uppdrag söker vi just nu noggranna och ansvarstagande ekonomiassistenter/ lönehandläggare för vår uthyrningsverksamhet. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent / lönehandläggare möter du varierande ekonomiuppgifter ute hos våra kundföretag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan bland annat bestå av kund- och leverantörsreskontra, avstämningar, fakturering, kontering och allmän ekonomiadministration. Arbetsuppgifterna kan också innefatta bokslut, löner, momsredovisning och löpande bokföring. Att arbeta inom vår uthyrningsverksamhet innebär att du kommer att få använda dina ekonomikunskaper i flera olika branscher och därmed samla gedigna erfarenheter av olika system och rutiner. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande och erfarenhet av ekonomiarbete. Du bör ha god datavana, främst i MS Office-paketet och en god språkbehandling. Det är meriterande med erfarenhet av arbete i SPCS, AGRESSO, HOOGIA m.fl. system. Vi söker dig som gillar utmaningar samt har ett brinnande intresse för ekonomi. För att passa för arbetet och vår verksamhet är det viktigt att du är serviceinriktad, flexibel och nyfiken. Skicka in din ansökan redan idag om du är sugen på nya utmaningar!