OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HR Bolaget är en komplett HR-partner till våra kunder inom bemanning, rekrytering, outsourcing, omställning samt organisations- och ledarskapsutveckling.
Nu söker vi en ekonomiassistent/inköpare för anställning hos en av våra kunder i Torsås.
Arbetsuppgifter:
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• In- och utbetalningar
• Inköpsorderhantering
• Kravhantering
• Avtalshantering
• Löpande bokföring
• Posthantering
• Reception/växel
Kvalifikationer:
Goda kunskaper i officepaketet. Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Monitor och har jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare.
Utbildning:
Gymnasieutbildning med inriktning ekonomi.
Profil:
Vi söker dig som är positiv, nyfiken, driven, självgående och lösningsfokuserad. Du har lätt för att samarbeta med alla funktioner i företaget.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann och tycker om ordning och reda samt är social och kundfokuserad. Då företaget är inne i en förändring gällande ekonomiprocessen är det viktigt att du trivs i en föränderlig och snabbrörlig miljö.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Intervjuer sker löpande och därför välkomnar vi din ansökan snarast möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta Jenni Aronsson på HR Bolaget, 0768-81 27 69.
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Skoog
Jenni Aronsson
Hans Åkesson
Ulrika Olsson