OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en ekonomiassistent/kontorsadministratör till ett av våra kundföretag i Sollentuna. Företaget[är en nationell leverantör av tjänster och entreprenader[till eldistributionsbranschen. I dagsläget har de 30 anställda med en omsättning på ca 75 miljoner.[[[[[[[[[[ Tjänsten som ekonomiassistent/kontorsadministratör innebär att du kommer sköta företagets löpande redovisning och fakturahantering. Förutom arbetet med ekonomi kommer du även ansvara för diverse administrativa kontorssysslor som t.ex. bokning av resor, svara telefon, beställa kontorsmaterial m.m. För tjänsten krävs minst ekonomiskt gymnasium eller motsvarande, god datorvana samt erfarenhet av arbete med löpande redovisning. Det är meriterande om du tidigare arbetat med projektredovisning och/eller löneadministration.[[[[[[[[[[[[ För att passa för tjänsten ser vi att du måste vara en flexibel, prestigelös och självgående person. [[[[[[ Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast.[[[[[[[[[ Ansökningar via brev mottages ej.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719