Ekonomiassistent/Koordinator sökes till Byggserviceföretag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen.

EnRival AB har idag ca 50 kontor över stora delar av södra och mellersta Sverige.
Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning, Utbildning samt Arbetsmarknadsprojekt som kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen som leverantör av stöd och matchningstjänster.

På uppdrag av en samarbetspartner söker vi en ekonomiassistent/lönekoordinator med start omgående. Personen i fråga bör vara bekväm med lönehantering och fakturering mot kund.

Inom tjänsten kan övriga arbetsuppgifter som mötesbokning, protokollföring samt projektadministrering att tillkomma vid behov.

Samarbetspartnern i fråga är ett familjeägt företag med ca 50 anställda. Du erbjuds att jobba i en familjär miljö vid deras huvudkontor i Solna. Bolaget har ambitionen att fördubbla sin verksamhet inom 5 år så utvecklingsmöjligheterna för dig som anställd ökar i samband med att företaget växer.

Tjänsten på heltid men en deltidsanställning kan ordnas efter överenskommelse mellan parterna.

Krav:

*Tidigare erfarenhet av fakturering och lönehantering.

*Ha ett systematiskt och strukturerat arbetssätt.

*Erfarenhet av Visma fakturering

*Goda datakunskaper, främst inom Excel

Urval av kandidater sker löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet.

Vid frågor om tjänsten, vänligen skicka ett e-postmeddelande till tariq.kermoury@enrival.se. Märk rubriken med "Ekonomiassistent".

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EnRival
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2020
  • Ansök senast: 25 juni 2020

Liknande jobb


21 november 2024