OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På uppdrag av en samarbetspartner söker vi en framåt och initiativrik ekonomiassistent som har några års erfarenhet av en liknande roll. Du som söker tjänsten bör vara bekväm med lönehantering och fakturering mot kund. Inom tjänsten kan övriga arbetsuppgifter som mötesbokning, protokollföring samt projektadministration tillkomma vid behov.
Samarbetspartnern i fråga är ett familjeägt Byggserviceföretag med ca 50 anställda. Du erbjuds att jobba i en familjär miljö vid huvudkontoret i Solna. Bolaget har ambitionen att fördubbla sin verksamhet inom 5 år så utvecklingsmöjligheterna för dig som anställd ökar i samband med att företaget växer.
Tjänsten är på heltid men en deltidsanställning kan ordnas efter överenskommelse mellan parterna.
Krav:
*Tidigare erfarenhet av fakturering och lönehantering.
*Systematisk och strukturerad.
*Goda datakunskaper, främst inom Microsoft Office.
*Erfarenhet av Visma fakturering.
Urval av kandidater sker löpande vilket medför att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vid frågor om tjänsten, vänligen skicka ett e-postmeddelande till charlotte.rubertson@enrival.se. Märk rubriken med "Ekonomiassistent".
#jobbjustnu