Ekonomiassistent/kundserviceadministratör

Arbetsbeskrivning

Kan ni leta?Några års erfarenhet av ekonomi + engelska viktigast.Lämna förslag till Helene Holmdahl som vidarebefordrar dem till arbetsgivaren.

För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent/kundservice administratör.

Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta ca 50% med bokföring, in-och utbetalningar, löneadministration och 50% med kundadminitration dvs kontakt med kunder på telefon, fakturering, enklare spedition, ordrar.Du blir en viktig medarbetare på ett internationellt företag som har ett kontor med 4 personer i Sverige.Företaget är marknadsledande i sin nisch och distribuerar sina produkter över hela Europa.

Utbildning/Erfarenhet:
Du bör ha erfarenhet av att ha jobbat som ekonomiassistent eller med liknande uppgifter.Goda kunskaper i MS Office och något ekonomisystem är ett krav.Plus är om du har erfarenhet av kundkontakter och administrativa uppgifter.

Personliga egenskaper:
Du är en nyfiken person som vill utvecklas och lära dig nya saker.Du tycker om att ha väldigt varierande arbetsuppgifter.Du är noggrann och tycker om att ha ett högt tempo i ditt arbete.Du har god kommunikationsförmåga i svenska och engelska språket, både muntligt och skriftligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 20 mars 2008
  • Ansök senast: 30 april 2008

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


6 november 2024

6 november 2024

Ekonomiassistent

24 oktober 2024