OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker dig som har erfarenhet ifrån logistik och ekonomi och som är intresserad av att arbeta för vår uthyrningsverksamhet hos ett företag i Mölndal.Lämplig utbildningsbakgrund är gymnasieekonom eller motsvarande.Som ekonomiassistent/logistikassistent kommer du att självständigt arbeta med kontering och registrering av leverantörsfakturor, kundreskontra, rapport och underhåll tidsregistreringssystem, tullhantering, spedition/frakter, import/exporthantering, orderhantering, intrastat och utländsk fakturering etc.Du kommer även att ha kontakt med fraktbolag och kunder. Meriterande är om du tidigare har arbetat med löneadministration eller har erfarenhet av affärssystemet Navision.Goda kunskaper i det engelska språket är ett krav.Som person är du duktig på att administrera, du är prestigelös och kan snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Sysselsättningsgrad: 100 % Start: omgående Period: t.o.m. augusti (för rätt person finns möjlighet till övertag hos kund) Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.