OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Online Business Partner är ett företag med lång och gedigen erfarenhet inom bemanningsbranschen.Vi arbetar nischat inom ekonomi och administration, i olika branscher och i hela storstockholmsregionen. Vi söker för kunds räkning en Ekonomiassistent/Löneadministratör.Arbetsuppgifter: Ansvar för bolagets Leverantörsreskontra inklusive betalningar -betalningar via Nordea Axess -betalningar via Plusgirot -avstämning leverantörsreskontra -ankomstregistrering och kontroll av fakturor -kontering och registrering av betalningar Ansvar för bolagets Kundreskontra -avstämning av kundreskontra -registrering av kunder -kontering, registrering och kontroll av betalningar Arbeta som ekonomiassistent i bolagets projekt -se till att alla intäkter och kostnader blir korrekt bokförda på rätt period -fakturering Vikariera på bolagets Löneadministration Ansvara för bolagets posthantering Kvalifikationer: God erfarenhet av liknande arbete Goda kunskaper i engelska Har du erfarenhet av Hogia Lön samt Maconomy så är det meriterande.Som person har du en analytisk förmåga, prestigelös och ansvarstagande.Arbetsplatsen är belägen i Solna.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lill Augustsson
08-545 788 70