OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I Örebro söker vi nu en person som har erfarenhet av både ekonomi- och löneadministration.
Du kommer till ett öppet och lättsamt kontor med 6 personer bestående av ekonomichef, projektledare och projektör där alla jobbar nära varandra.
Tillsammans med ekonomichef hanterar du fakturor och löner för 4 bolag av olika storlek.
Du blir en viktig kugge på kontoret och kommer att ha många varierande uppgifter.
För att trivas i rollen bör du vara flexibel och trivas att arbeta i en dynamisk och prestigelös miljö. Som person är du driven, strukturerad, nyfiken och initiativtagande.
Personligheten väger tungt.
Arbetsuppgifter
Kund- och leverantörreskontra
Hantering av fakturor
ROT-ansökningar
Inköp till kontoret
Löner ink. reseräkningar/förmåner mm.
Övriga administrativa uppgifter (kontakt med leasing/försäkringsbolag tex.)
Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant utbildning och tidigare erfarenhet av liknande roll, gärna i ett hantverksföretag.
Har du arbetat med programmen hantverksdata/projektportalen/fortnox är det meriterande.
Du talar och skriver flytande svenska.
Ansökningarna gås igenom fortlöpande så tjänsten kan bli tillsatt innan sista sökdatum.