Ekonomiassistent/Office manager på deltid till Dekiru Solutions!

Ekonomiassistent/Office manager på deltid till Dekiru Solutions!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en dynamisk arbetsmiljö där ekonomi, kontorsfix och marknadsföring möts? Dekiru Solutions söker en engagerad Ekonomiassistent/Office Manager med intresse för marknadsföring. Ta chansen att bli en nyckelspelare i ett nära och innovativt team på Kungsholmen!

OM TJÄNSTEN
Dekiru Solutions sitter i ett fint och hemtrevligt kontor beläget på Kungsholmen. De söker nu en kollega på deltid som delar deras värdeord Tillit, Glädje och Utveckling. Start sker i början på januari och uppdraget löper tillsvidare. Du kommer att arbeta mellan 12-20 timmar i veckan under kontorstider, och arbetet är med fördel fördelat på halvdagar.

I rollen kommer du huvudsakligen agera ekonomiassitent och hantera uppgifter såsom att kontrollera leverantörsfakutor, sammanställa kvitton, fälja upp budget och vara CEOs högra hand när det gäller ekonomiadministration. I rollen kommer även mindre markadsföringsinsatser ingå. Detta kan vara att hålla LinkedIn sidan uppdaterad och posta inlägg där.

Utöver detta kommer du även agera Office Manager på kontoret. Dekiru har 14 medarbetare och behöver någon som tar extra ansvar för inköp till kontoret om något saknas, hålla fint på kontoret och vara behjälplig om något går sönder. Det kan vara allt från frukostinköp till en lampa har gått sönder. De söker dig som trivs i den typen av arbete och tar initiativ för att skapa en trivsam arbetsmiljö. För dig med framåtanda och ett gediget intresse finns stora möjligheter till utveckling och omväxling i arbetet.

Du erbjuds
- En hemtrevlig och stimulerande arbetsplats på Dekiurs vackra kontor på Kungsholmen, där kreativitet och gemenskap står i fokus.
- Chansen att växa både personligt och professionellt med varierande arbetsuppgifter.
- En engangerad konsultchef från Academic Work som coachar dig i din framtida karriär.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ekonomiuppgifter: Hantera kvitton och leverantörsfakturor, delta i budgetprocessen, utföra utredningar för eventuella fakturafel
* Marknadsföring: Hålla LinkedInsidan uppdaterad och publicera inlägg
* Office Manager: Hålla ordning och reda på kontoret, sköta vissa inköp, vara behjälplig om något går sönder


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en högskole/universitetsutbilning inom ekonomi och har minst 1,5 år kvar på utbildningen
- Har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med administration
- Har ett intresse för marknadsföring
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då kommunikationen sker på dessa språk

Det är meriterande om du har


* Kunskap i Fortnox
* Tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent och receptionist/Office Manager


Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Nätverkande
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Dekiru Solutions arbetar med att utveckla och underhålla IT-lösningar åt sina kunder. Det innefattar arbete med rådgivning, systemintegration, utveckling, underhåll och support. Bolaget startades 2018 och har idag ca 14 medarbetare som besitter en gedigen erfarenhet inom IT. Dekiru Solutions ett företag som värderar sina anställda och deras mående högt. De har en klar styrka i sin småskalighet; nära till beslut, hög delaktighet, stark teamkänsla som leder till en effektiv organisation med stort engagemang.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2023
  • Ansök senast: 7 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 september 2024

30 september 2024