OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Vi söker till vår uthyrningsverksamhet ekonomiassistent/receptionist.I arbetsuppgifterna ingår: - Ta emot kunder i receptionen - Svara i telefon - Bokföring för klienter - Serva övrig personal med tidsbokning Du som söker bör ha haft en liknande tjänst tidigare och ha goda kunskaper i bokföring.Bokföringsuppgifterna kan komma att utvecklas.Personliga egenskaper som värdesätts är: - Kunna möta varje klient på ett trevligt sätt - Entreprenörsanda "ingenting är omöjligt" - Noggrannhet Uppdraget ska tillsättas snarast och kommer till en början att vara en inhyrning med ambitionen om att bli en tillsvidareanställning. Att arbeta på Adecco innebär att du är anställd av oss men att din arbetsplats är ute hos våra kunder.För att trivas i rollen på Adecco bör du vara lättlärd, ansvarsfull samt visa arbetsglädje och engagemang.Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred arbetslivserfarenhet och personlig utveckling samt ett brett kontaktnät.Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil och bifogar CV samt personliga brev.Vi kommer att arbeta med löpande urval, ansök därför omgående.nr.