OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kansliet AB
är ett ungt företag som arbetar enligt mottot -Mer tid till det roliga!.
Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och ge våra företags och föreningskunder en ekonomiservice utöver det vanliga.
Vi söker en spindel i nätet, en serviceinstitution för vår organisation och kunder!
Arbetsuppgifter:
Daglig ekonomiadministration huvudsakligen inom kundreskontra: betalningar, påminnelser, bokföring.
Du är kundingången in till vår organisation, på kontoret, via mail och telefonväxel.
Du håller ordning och reda på oss och kontoret.
Du hugger i och hjälper våra konsulter där så behövs i deras arbete.
Personliga egenskaper:
Du är en serviceinriktad, ansvarsfull, positiv, social och noggrann person som klarar av att hantera uppgifter effektivt och under eget ansvar.
Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och hugger gärna in för att hjälpa där du kan.
Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver mycket goda egenskaper inom kommunikation, svenskakunskaper och en portion sunt förnuft.
Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för.
Viss erfarenhet/kunskap inom ekonomi/bokföring är ett krav.
Arbetstid/Varaktighet:
Heltid tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.
Tjänsten är vid vårt kontor i Täby. Arbetstid: ca 8.00 till 17.00
Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net.
Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kan tillsättas omgående.