OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker vi en erfaren Ekonomiassistent/Receptionist till uppdragsgivare i Malmö.Tjänsten är fördelad med 50% ekonomisysslor och 50% admin/reception.Inledningsvis bemanning med stor möjlighet till övertag.ARBETSUPPGIFTER: Som Ekonomiassistent /Receptionist kommer du att ansvara för den löpande ekonomin på företaget, så som bokföring, följa upp in- och utbetalningar, ta hand om moms- och skattedeklarationer, ta fram månadsrapporter samt göra avstämningar.Vidare kommer du att vara behjälplig i företagets reception med att svara i telefon, ta emot kundbesök samt utföra andra förekommande administrativa sysslor.I övrigt kommer du att ha ett visst IT-ansvar vilket innebär att du kommer att sköta kontakter med IT-leverantörer etc. KRAVPROFIL Vi ser att du har några års erfarenhet i från arbete som ekonomiassistent och receptionist och att du behärskar de arbetsuppgifter som beskrivs ovan.Arbetet kräver att du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Excel .Vidare är det meriterande om du har erfarenhet från VISMA/SPCS.Som person är du noggrann, strukturerad och ansvarsfull.Du trivs med att arbeta i en självständig roll med varierande arbetsuppgifter.Andra viktiga egenskaper är att du är en glad och positiv medarbetare med en god samarbetsförmåga.INTRESSERAD?Vi kommer att kalla till intervju löpande varför vi uppmanar dig att söka omgående.Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.