OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i nitton länder med över 2400 lokal avdelningar i Europa, USA och Asien. På Randstad Sverige har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom såväl produktion som administration. Med ca 500 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping och Norrköping är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. Vi söker nu Ekonomiassistent/Receptionist för kunds räkning i västra Göteborg. Arbetsuppgifterna kommer främst att omfatta löpande bokföring, reskontran, fakturering, skatt- och momsredovisning, in- och utbetalningar (cashmanagement och cashflow), kassahantering, månads-, kvartals-, halv-, och helårsrapportering samt medverkan i upprättande av bokslut. Du kommer även att fungera som receptionist vilket innebär att du ska svara i telefon, samt sköta allmänna kontorsgöromål såsom utskick etc. På sikt kommer du även ha ansvar för lönehantering. Kvalifikationer: Du ska minst ha 3års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i WORD och EXCEL krävs, men framförallt NAVISION. Goda kunskaper i engelska. Goda kunskaper i danska är meriterande. Utbildning är meriterande. Personliga egenskaper: Du är positiv med god social kompetens. Du är lojal. Du är strukturerad och ansvarstagande. Du är framförallt självgående och har god förmåga att lösa problem.
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell
Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294