OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Vi söker en receptionist/ekonomiassistent för ett hyruppdrag en dag/vecka till ett företag i Örebro. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta varje onsdag mellan klockan 07.30-16.00 med start vecka 35. Arbetsuppgifterna består i att ansvara för växel, ta emot ankommande post, sortera och dela ut i postfacken, frankera brev och se till att posten är klar på eftermiddagen. Du kommer även att registrera ankommande leverantörsfakturor, sammanställa lunchbeställningar och faxa till lunchleverantör, ta emot besökare och registrera dessa. Även övriga förekommande sysslor förknippade med tjänsten ingår. UTBILDNING/ERFARENHET Du har relevant utbildning och erfarenhet för tjänsten. Det är meriterande om du är van att arbeta i affärsystem, gärna IFS. Du har goda kunskaper i engelska då mycket samtal är från utlandet. Som person är du serviceinriktad, flexibel och har lätt för att samarbeta. FÖRETAGSPRESENTATION Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration, IT och teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i fem länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.