OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Academic Work söker för kunds räkning en ekonomiassistent/receptionist.Vårt kundföretag är ett komponentsäljande företag grundat 1969.Företaget ligger i Göteborg och är representerat i stora delar av världen. Arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent/receptionist kommer du att utföra dels sedvanliga receptionist sysslor som; ta emot besökande, handha växeln, hantera posten, sköta bokning av konferensrum, beställning av kaffe och frukost till kontoret, etc. Du kommer även att hantera; - Fakturering/kreditering - Strukturering och arkivering av ekonomiska dokument - Underhåll av telefonister Krav på person: Till det här uppdraget söker vi dig som: - Har erfarenhet av växelsystemet Alcatell samt ekonomisystemet Pyramid - Behärskar engelska flytande i tal och skrift - Hanterar du även tyska är det ett plus Som person är du öppen och har lätt för att komma in i gänget.Du ska vara positiv och framåt med ett gott bemötande.Du är serviceinriktad och trivs med ett nära samarbete med dina kollegor.Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376
0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386
0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist
CM Emma Isaksson
031-3523389
0701-617357