Ekonomiassistent/Receptionist, Heltid

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: Academic Work söker för kunds räkning en ekonomiassistent/receptionist.Vårt kundföretag är ett komponentsäljande företag grundat 1969.Företaget ligger i Göteborg och är representerat i stora delar av världen. Arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent/receptionist kommer du att utföra dels sedvanliga receptionist sysslor som; ta emot besökande, handha växeln, hantera posten, sköta bokning av konferensrum, beställning av kaffe och frukost till kontoret, etc. Du kommer även att hantera; - Fakturering/kreditering - Strukturering och arkivering av ekonomiska dokument - Underhåll av telefonister Krav på person: Till det här uppdraget söker vi dig som: - Har erfarenhet av växelsystemet Alcatell samt ekonomisystemet Pyramid - Behärskar engelska flytande i tal och skrift - Hanterar du även tyska är det ett plus Som person är du öppen och har lätt för att komma in i gänget.Du ska vara positiv och framåt med ett gott bemötande.Du är serviceinriktad och trivs med ett nära samarbete med dina kollegor.Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare, hungrigare och eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376 0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386 0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg

Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist

CM Emma Isaksson
031-3523389 0701-617357

Sammanfattning

Besöksadress

Gullbergs Strandgata 15
Göteborg

Postadress

Gullbergs strandgata 15
Göteborg, 41104

Liknande jobb


21 november 2024