OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent/redovisningsassistent (50%) med start omgående i centrala Stockholm
Den här tjänsten är en halvtidsroll (50%) och du kommer att kunna styra din arbetstider själv i samförstånd med kund.
Huvudsakliga uppgifter består av:
attestering och kontroll av leverentörsfakturor
månadsvis uppföljning av kundfaktureringen i samarbete med kundansvarig
uppföljning av kundreskontra
momsredovisning och momsdeklarationer
viss posthantering
scanna och skicka fakturor till England
kvartalsrapportering till moderbolaget
uppföljning av kontoavstämningar gjorda i England
Du kommer att arbeta i en internationell miljö, engelska är därför ett krav i både skrift och tal. Vi ser även att du har god kunskap om löner, skatter och sociala avgifter. Du kommer att dagligen använda Excel. Kunskaper i Oracle är meriterande, men ej krav.
Som person är du glad, arbetsvillig, social, självgående och ansvarsfull.
Ansökan tas endast emot via vår hemsida http://www.kellyservices.se/www.kellyservices.se och vi önskar få ansökningshandlingar (brev och CV). Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Välkommen med din ansökan!
Har du frågor angående tjänsten, kontakta Olivia Hemmingsson på Kelly Services i Stockholm, telefon: 08-546 511 00
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Erfarenhet av ekonomiassistentjobb
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00