OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder.I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder.Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco i Västerås har nu 600 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag.Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens. Adecco söker nu en ekonomiassistent/sekreterare till vår uthyrningsverksamhet för arbete hos våra kunder.Arbetsuppgifterna består av fakturahantering, bokning av resor, reseräkningar, mötesadministration samt diverse övriga uppgifter inom ekonomi och service. Du kommer att arbeta i olika datasystem såsom Lotus Notes, Word, Excel, Resax, SIW och SAP R3.Din profil: Vi söker dig som är en duktig administratör med några års erfarenhet som ekonomiassistent eller sekreterare där du har sysslat med liknande arbetsuppgifter.Du bör ha ekonomisk utbildning på minst gymnasienivå, alternativt gedigen erfarenhet inom området.En förutsättning är att du har goda datakunskaper och vi ser gärna att du har vana av att jobba i Resax, SIW eller SAP R3.Du ska också ha goda engelskkunskaper.De personliga egenskaper som eftersöks är en positiv, serviceinriktad attityd samt god kommunikativ förmåga. Är detta en intressant tjänst för dig?Välkommen med din ansökan snarast möjligt.Urval sker löpande.Tjänsten ska tillsättas omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Hanna Wiljebrand
021-470 29 06