OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu behöver ett företag inom byggbranschen hjälp på sin ekonomiavdelning av just dig!
Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen och ta hand om samtliga leverantörsfakturor. Med ett vänligt bemötande möter du besökare både f2f och via en växeltelefon. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår hantering av post, inköpt till köket samt beställning av kontorsmaterial.
I arbetet som tillhör ekonomiavdelningen ingår kontering och registrering av leverantörsfakturor, hantering av attester och utbetalningsförslag samt vara behjälplig med övriga administrativa arbetsuppgifter.
Som person är du utåtriktad och serviceinriktad. Noggrann och flexibel är också något som symboliserar dig! Kanske har du en YH-utbildning eller liknande i botten alternativt skaffat dig kunskapen på annat håll. Du behöver vara flytande i både svenska och engelska.
Tjänsten är på heltid, med start omgående och är ett löpande uppdrag.
En varierande tjänst på ett trevligt bolag i Malmö. Tveka inte, sök redan idag!