OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassitent/allt i allo till ett teknikföretag i Solna (med kontor i fyra länder) Vi söker dig som vill arbeta med: - Beredning av verifikationer, kvitton, tidsrapporter och dylikt - Fakturahantering och kontering och löpande bokföring - Receptionsarbete och diverse administrativa uppgifter som svara på e post, fax, uppdatera hemsidan.- Vara ett administrativt nav för vår personal som arbetar i flera europeiska länder som bla innebär att boka resor och hotell.Vi letar efter dig som har utbildning från ekonomiskt gymnasium eller liknande och har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (Referenser måste finnas).För dina dagliga arbetsuppgifter krävs att du pratar svenska och kommunicerar på engelska utan problem.Du har god datavana, framför allt i Office-paketet och Excel.B-körkort fordras.Personliga egenskaper som vi lägger stor vikt vid är precision, kommunikativ förmåga, ordningsam, kvalitetsmedveten och du är inte rädd för att hugga tag i nya arbetsuppgifter.Vi ser att du gärna tar egna initiativ och förbättrar våra rutiner i takt med att vi växer.