OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett växande ljud, ljus och eventföretag med 15 medarbetare, två butiker, uthyrning och en webb-butik.Vi söker en person som kan lägga upp rutiner, rensa upp en del gammalt material, fördela ut arbetsuppgifter på vår ekonomi-assistent och vägleda henne.Vi är öppna för en deltidstjänst, som i början kan vara mer eller heltid och sedan minska ju mer grunder du lägger.Du har goda referenser och erfarenhet att helt på egen hand sköta detta, lägga upp rutiner, samt även styra upp hur övrig personal hanterar kassor, m.m.Det är full rulle här, bra om du inte bara klarar av utan även gillar det.Fördel om du är både snabb och noggrann.Vi använder i nuläget SPCS2000 bokförings-systemt och Cash-IT butiksdatasystem som är sammankopplade.Snart ska även webb-butiken kopplas till systemet.Vi har ett nytt kontor, lager och butik 1000 kvm på Tulegatan 38, en ljudbutik 160kvm på Bondeg.35, vi har ökat omsättningen senaste åren.12mkr förra året.Vi ser det som en extra tillgång om du har ett intresse för hälsa, personlig utveckling, coaching, målfokusering. Välkommen med din ansökan.Med vänlig hälsning, Kent Billebro, VD Billebro Eventure AB www.billebro.se