OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Göteborg
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker nu en Ekonomichef.
Arbetsuppgifter:
- Leda enheten med fullt personal- budget- och verksamhetsansvar.
- Medverka i avdelningens ledningsgrupp.
- Arbeta med avdelningen, tillsammans med ledningsgruppen och
medarbetarna.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Civilekonomexamen
- Erfarenhet av fastighetsekonomi samt arbete på en kommunal
förvaltning
- Har erfarenhet och god kunskap om ekonomimodell med
självkostnadshyresprincip
- Är väl insatt i ekonomin kring planerat underhåll samt kunna
följa upp, kvalitetssäkra och analysera denna post
- Minst 5 års relevant erfarenhet från ledande befattning
inom ekonomiområdet
- Erfarenhet av arbetsledande funktion (personal- och
budgetansvar i mindre eller större omfattning, med
ansvar för ledning & utveckling av andra människor)
- B-körkort
Önskemål om personliga egenskaper:
- Tydlig och god kommunikatör
- Socialt kompetent (lyhörd, förmåga att påverka andra,
trygghet)
- Analytisk förmåga
- Helhetssyn
- Mål- och resultatorienterad
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström