OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett utmanande och varierande roll som ekonomihandläggare? Vill du bidra till vår inköpsfunktion med dina organisatoriska färdigheter och kundfokuserade inställning? Sök nu och kickstarta din karriär!
Om företaget
Element Metech är den ledande oberoende kalibreringsleverantören i Europa och har sedan 1947 kontinuerligt vuxit genom långsiktiga partnerskap som erbjuder metrologiska expertis och genom att outsourca interna kalibreringsoperationer. Element Metech är kalibreringsdivisionen av Element, marknadsledande inom Testning, Besiktning och Certifieringstjänster. Läs mer om Element på element.com
Dina arbetsuppgifter
Som Ekonomihandläggare kommer du att ha en viktig roll i vår inköpsfunktion där du kommer att hantera fakturaunderlag, fakturering, orderläggning av löpande behov, leveransbevakning samt andra administrativa uppgifter inom dessa områden. Du kommer också att ha regelbunden kontakt med våra kunder och stötta dem med dina expertkunskaper. Arbetet kräver en hög grad av flexibilitet och förmåga att hantera flera aktiviteter parallellt. Du kommer vara en del av Inköpsteamet som är baserat i Linköping.
Din profil
För att bli framgångsrik i den här rollen bör du ha en ekonomisk utbildning eller likvärdig erfarenhet, vara datorvana och bekväm i Officepaketet samt ha erfarenhet av arbete i affärssystem. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett måste. Erfarenhet av Jeeves affärssystem är meriterande men inte ett krav.
Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar vi med Skill. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Schmidt på 073-854 71 35, andreas.schmidt@skill.se.
Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.