OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet och ett brinnande intresse för ekonomi? Vill du vara del av ett globalt växande företag? Kika hit! Element söker nu efter en driven ekonomihandläggare. Uppdraget är på 6 månader och passar perfekt för dig som nyligen kommit ut i arbetslivet. Ansök redan idag då vi arbetar med ett löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Element är en av världens främsta och mest ansedda partners inom oberoende materialtekniska och mättekniska tjänster. Det är ett ständigt växande företag med huvudfokus på provning, inspektion, kalibrering och certifiering. Tillsammans är dom över 6 700 experter på 200 laboratorier runt om i världen. Nu är dom på jakt efter en ekonomihandläggare som kan arbeta i 6 månader.
För att trivas i rollen värderas egenskaper som kundfokus, flexibilitet samt att du trivs i ett prestigelöst klimat där laganda och engagemang värdesätts högt. Rollen innebär kontakter både internt och externt så är det även viktigt att du har en god förmåga att kommunicera och samarbeta med människor. Du är strukturerad och klarar av att hantera ett flertal aktiviteter parallellt. Arbetet sker tvärfunktionellt vilket innebär nära samarbete med kundservice, marknad, produktion, kvalitet och utveckling.
Du erbjuds
* Möjlighet till att få en bred erfarenhet inom ekonomi
* Chansen av att få arbeta på ett växande globalt företag
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Fakturering
- Leveransbevakning
- Intagning av offerter och orderläggning
- Administrativa uppgifter kopplat till deras inköpsfunktion
- Ha kontakt och supporta kunder
VI SÖKER DIG SOM
- Har ekonomisk utbildning eller likvärdig erfarenhet inom området
- Har god datavana, (officepaketet)
- Har erfarenhet av arbete i någon form av affärssystem
- Har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
Det är meriterande om du
* Har erfarenhet av affärssystemet Jeeves
Som person ser vi gärna att du är
* Flexibel
* Kommunikativ
* Samarbetsvillig
* Strukturerad
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, vikariat på 6 månader
* Placering: Linköping
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231