OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation:
Elon Knut Pers är ett familjeföretag som funnits sedan 1955.
Vi har idag tre affärsområden som innefattar installation/service, B2B och retail med 10 butiker spridda över södra Skåne.
Vi är delägare i Elon Group som förser butiker i hela Norden med ett brett utbud av varor och tjänster för hemmet.
Våra kunder är privatkonsumenter, bostadsrättföreningar, byggföretag, fastighetsägare, fastighetsförvaltare, kommuner m.fl. Vi är den lokala aktören som varje dag strävar efter att överträffa våra kunders förväntningar. Med fokus på hög produktkvalitet och service på absolut högsta nivå säljer och installerar vi det mesta inom vitvaror, kök och tvätt. Företagskulturen hos oss präglas av en god gemenskap i familjär anda där man tillsammans värnar om en hög trivsel på arbetsplatsen.
Om tjänsten:
Vi söker dig som vill vara med på vår fortsatta framgångsresa! De sista åren har vi haft en enorm tillväxt och gått från att vara ett litet familjeföretag till en organisation som omsätter drygt 200 MKR med cirka 90 anställda. Många processer finns på plats men vi har fortfarande ett stort arbete framför oss för att bli en organiserad organisation där processerna sitter och det är här du kommer in i bilden 😊
Din roll som Ekonomi/HR administratör kommer att vara omväxlande och du kommer att bistå organisationen med service kopplad till ekonomiadministration, fakturering, lönefrågor, friskvård, kollektivavtal, policys, anställningsavtal, rekrytering, kvalitetsarbete/ledningssystem och utveckling inom ekonomi och HR-området. Rollen är relativt ny och du kommer ha stor möjlighet att driva egna projekt kopplat till området beroende på ditt kompetensområde och eget intresse.
Vem är du?
Vi tror att du har relevant utbildning och några års erfarenhet inom ekonomi och HR-administration. För att lyckas i ditt uppdrag behöver du vara noggrann och ansvarsfull men också serviceminded och pedagogisk för att kunna bistå våra chefer och medarbetare med bästa tänkbara service inom ditt område. Du trivs i en omväxlande och administrativ roll och har en förmåga att vara självdrivande och självständigt prioritera och planera ditt arbete. Du är flexibel och lösningsorienterad och tycker att det är roligt och stimulerande med många processer i rullning samtidigt.
Körkort B och egen bil är ett krav för att komma att bli aktuell för denna tjänst.
Om tjänsten:
Du utgår från Skurup men du kommer vid behov också att behöva arbeta från organisationens andra arbetsställen i södra Skåne. Vi tillämpar förtroendearbetstid och möjlighet att arbeta hemifrån och erbjuder alla tillsvidareanställda ett friskvårdsbidrag på 3000 kr/år.
Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning och vi är öppna för en sysselsättningsgrad på mellan 80-100 %.
Tillträde enligt Ö.K.
Kontakt:
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Nicole Areskoug på telefon: 0705-540282 alternativt mail: nicole.areskoug@elon.se