Ekonomikonsult med erfarenhet av Visma Control

Ekonomikonsult med erfarenhet av Visma Control

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker nu dig som har erfarenhet av ekonomisystemet Visma Control och som under en kortare period vill stötta en av våra kunder med deras systembyte. Du arbetar som konsult via SJR och sitter hos vår kund i mycket trivsamma lokaler i centrala Göteborg.

Vad innebär rollen och vem söker vi?
I rollen som ekonomikonsult är din uppgift att vara med när kunden går live med deras nya ekonomisystem Visma Control den 1 november. Du kommer att stötta ekonomiavdelningen på 3 personer med att få igång de nya rutinerna och på ett pedagogiskt sätt visa hur bolaget kan arbeta effektivt med sin löpande bokföring. Vidare kommer du själv även att få hjälpa dina kollegor med löpande bokföring för några av deras bolag.

Vi söker dig som känner dig trygg i att arbeta med löpande bokföring i Visma Control och som skulle tycka att det vore roligt att få förmedla dina kunskaper vidare. Som person har du lätt för att komma in i en nya grupp och har en god förmåga att arbeta med struktur. Du har en positiv inställning mot dina kollegor och är tydlig i din kommunikation.

Övrig information om tjänsten
Uppdraget är tänkt att starta senast 1 november och är en punktinsats under 1-3 månader, på hel- eller deltid med flexibla arbetstider. Vår kund sitter centralt i Göteborg.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Liina Fagerberg på 0766-471661. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-10-22.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Redovisningsekonom

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2020
  • Ansök senast: 22 oktober 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


5 november 2024

Redovisningsekonom | Vattenfall | Stockholm

Redovisningsekonom | Vattenfall | Stockholm

5 november 2024

5 november 2024