OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefatta:
- leverantörsreskontra
- kundreskontra
- bokföring
- hjälpa till att avsluta kunder
Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start snarast möjligt och det kommer att pågå ca 4 månader.
Om dig
Vi söker dig som är positiv, trevlig och driven och som vill utvecklas!
Viktigt för tjänsten är:
- att kunna/ha erfarenhet av åtminstone något ekonomisystem
- minst 1-2 års relevant arbetslivserfarenhet
- Fortnox är starkt meriterande men inte ett krav
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om företaget:
Ekonomibyrån har lång och gedigen erfarenhet inom redovisning och ekonomistyrning och har funnits sedan 2006. De arbetar med små till stora företag och erbjuder ekonomitjänster för alla bolagsformer såsom aktiebolag, handelsbolag samt enskild firma. Kunder är verksamma inom olika branscher som t.ex skönhetsvård, media, utbildning, IT och bygg. Tjänsterna sträcker sig från löpande redovisning, löner, deklarationer till årsbokslut och de erbjuder både skräddarsydda lösningar och färdiga paket.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Erik Örvell på e-post erik.orvell@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Adecco | Konsult | Ekonomibyrå | Ekonomikonsult | Redovisning | Bokföring | Norrort | Vallentuna | Stockholm | Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147