Ekonomikontorist

Ekonomikontorist

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu ekonomikontorist till ett konsultuppdrag på 12 månader med start omgående. För att passa in i rollen som ekonomikontorist så är du en person som är strukturerad, snabblärd och prestigelös. Om denna beskrivning stämmer väl in på dig tveka inte på att skicka in din ansökan idag!


Om rollen som ekonomikontorist
Som ekonomikontorist kommer du främst att hantera leverantörsreskontran och den löpande redovisningen med stöd av ekonomichefen. I dina arbetsuppgifter ingår det bland annat att ankomstregistrera leverantörsfakturor, boksföringsvana, affärssystem, skatter och avgifter, personaladministration, göra bankavstämningar, attestera fakturor samt göra den löpande bokföringen för företaget. Hantera cirka 30–40 fakturor om dagen och kommer att arbeta i ekonomisystemet Bokio och VISMA. Arbetsplatsen präglas av en familjär stämning och vi sitter i trevliga lokaler i Solna. Arbetsgruppen består av fyra personer och du kommer rapportera till ekonomichefen.


Är du rätt för rollen som ekonomikontorist?
Vi söker dig som har tagit en kandidatexamen inom ekonomi. Som person ska du vara systemintresserad, noggrann, nyfiken och lättlärd. Vidare tror vi att du drivs av att leverera kvalitet i allt du gör samt är målinriktad i ditt arbete och vill lära dig och utvecklas inom redovisning.


Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan idag!
Vid frågor kan du kontakta vår rekryterare manager
Ornella Egeberg
072 5058555
kund@dromjobbisverige.com
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dröm hem Sverige AB Solna
  • 4 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 16 mars 2021
  • Ansök senast: 15 april 2021

Postadress

Råstavägen 17
Solna, 16954

Liknande jobb


21 november 2024